Vervelend dat je een probleem ervaart met de Beweegvloer! Klik hier op het probleem dat je hebt en probeer de mogelijke oplossingen.
Staat SpringlabWIFI niet tussen alle netwerken? Misschien staat de kast dan uit. Zet de kast aan door op het aan/uit knopje te klikken. Wacht even en kijk of SpringlabWIFI tussen de lijst met netwerken verschijnt.
Op dit moment zijn er 37 spellen, 34 matten en de versie van de software is 3.1.0 (te zien linksonder op de vloer). Is dit bij jou niet het geval? Neem dan contact op!
Ga in de BeweegvloerApp naar Instellingen en klik op ‘Herstart Beweegvloer’. De Beweegvloer gaat nu opnieuw opstarten, dit duurt zo’n 2 minuten. Zorg ervoor dat er tijdens het moment dat je hoort: ‘ALLEMAAL VAN DE BEWEEGVLOER AF’:
Start het spel ‘Blobbers’ om snel en gemakkelijk te controleren of je schaduw overeen komt met de gedetecteerde beweging.
Was dit nog niet de oplossing? Neem dan contact op, op afstand kunnen we dit vaak met jouw hulp oplossen!
Heb je de stappen gevolgd en is je probleem nog niet opgelost? Houd dan de aan/uit knop van de Beweegvloer 10 seconden ingedrukt en klik er daarna één keer op. Veeg op de tablet van onder naar boven en klik op de 3 streepjes linksonder, klik vervolgens op ‘Alle sluiten’. Open nu de BeweegvloerApp opnieuw. Wacht even totdat de Beweegvloer weer opgestart is, hopelijk kunnen jullie nu weer spelen!
Is je probleem nog niet opgelost? Neem dan contact op door te bellen naar 085-1046880 (spreek een voicemail in bij geen gehoor) of contactformulier hiernaast in te vullen.
Is je probleem wel opgelost na het doorlopen van deze stappen? Heel mooi, veel speelplezier weer! We houden toch graag in de gaten wanneer er problemen zijn geweest, zou je contact met ons willen opnemen op een moment dat het jou schikt? Alvast bedankt!