Op deze mat is een tuin te zien met versiering voor Pasen. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij Pasen horen.
Op deze mat is een tafel te zien met allemaal lekkernijen en versiering die horen bij het Suikerfeest. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij het Suikerfeest horen.
Op deze mat zijn verschillende iconen met dezelfde beginletter te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende iconen.
Op deze mat zijn verschillende letters in vakken te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen, benoemen en spellen van woorden met de ei en ij.
Op deze mat is een veld met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van letters en het maken en spellen van woorden.
Op deze mat is een slang met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de letters.
Op deze mat is steeds een lijn te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het volgen van een pad.
Op deze mat is een kaart van Nederland met de provincies en hun vlag te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van Nederlandse provincies.
Op deze mat zijn verschillende kleurplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van kleuren.
Op deze mat zijn vlaggen van landen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de vlaggen en landen.
Op deze mat zijn verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de dieren.
Op deze mat zijn delen van verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van dieren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen gespiegeld van elkaar te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende hinkelpaden met sommen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het oplossen van sommen.
Op deze mat is een rekenmachine te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het oplossen van sommen.
Op deze mat zijn de cijfers 51 t/m 100 te zien. Door spelletjes te spelen, met
elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en
met 100.
Op deze mat zijn de cijfers 1 t/m 50 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 50.
Op deze mat is een hinkelpad met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende getallenlijnen tot en met 10 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met de getallenlijn tot en met 10.
Op deze mat is een slang met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn de cijfers 51 t/m 100 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 100.
Op deze mat zijn de cijfers 1 t/m 50 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 50.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen en wat daar te zien is.
Op deze mat zijn verschillende zomerplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de zomer.
Op deze mat zijn verschillende lenteplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de lente.
Op deze mat zijn verschillende herfstplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de herfst.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen, wat daar te zien is, en wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Op deze mat is een tuin te zien met versiering voor Pasen. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij Pasen horen.
Op deze mat is een tafel te zien met allemaal lekkernijen en versiering die horen bij het Suikerfeest. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij het Suikerfeest horen.
Op deze mat zijn verschillende iconen met dezelfde beginletter te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende iconen.
Op deze mat zijn verschillende letters in vakken te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen, benoemen en spellen van woorden met de ei en ij.
Op deze mat is een veld met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van letters en het maken en spellen van woorden.
Op deze mat is een slang met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de letters.
Op deze mat is steeds een lijn te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het volgen van een pad.
Op deze mat is een kaart van Nederland met de provincies en hun vlag te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van Nederlandse provincies.
Op deze mat zijn verschillende kleurplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van kleuren.
Op deze mat zijn vlaggen van landen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de vlaggen en landen.
Op deze mat zijn verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de dieren.
Op deze mat zijn delen van verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van dieren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen gespiegeld van elkaar te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende hinkelpaden met sommen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het oplossen van sommen.
Op deze mat is een rekenmachine te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het oplossen van sommen.
Op deze mat zijn de cijfers 51 t/m 100 te zien. Door spelletjes te spelen, met
elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en
met 100.
Op deze mat zijn de cijfers 1 t/m 50 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 50.
Op deze mat is een hinkelpad met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende getallenlijnen tot en met 10 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met de getallenlijn tot en met 10.
Op deze mat is een slang met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn de cijfers 51 t/m 100 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 100.
Op deze mat zijn de cijfers 1 t/m 50 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 50.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen en wat daar te zien is.
Op deze mat zijn verschillende zomerplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de zomer.
Op deze mat zijn verschillende lenteplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de lente.
Op deze mat zijn verschillende herfstplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de herfst.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen, wat daar te zien is, en wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Op deze mat is een tuin te zien met versiering voor Pasen. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij Pasen horen.
Op deze mat is een tafel te zien met allemaal lekkernijen en versiering die horen bij het Suikerfeest. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij het Suikerfeest horen.
Op deze mat zijn verschillende iconen met dezelfde beginletter te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende iconen.
Op deze mat zijn verschillende letters in vakken te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen, benoemen en spellen van woorden met de ei en ij.
Op deze mat is een veld met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van letters en het maken en spellen van woorden.
Op deze mat is een slang met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de letters.
Op deze mat is steeds een lijn te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het volgen van een pad.
Op deze mat zijn verschillende kleurplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van kleuren.
Op deze mat zijn verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de dieren.
Op deze mat zijn delen van verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van dieren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen gespiegeld van elkaar te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende hinkelpaden met sommen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het oplossen van sommen.
Op deze mat is een rekenmachine te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het oplossen van sommen.
Op deze mat zijn de cijfers 51 t/m 100 te zien. Door spelletjes te spelen, met
elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en
met 100.
Op deze mat zijn de cijfers 1 t/m 50 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 50.
Op deze mat is een hinkelpad met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende getallenlijnen tot en met 10 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met de getallenlijn tot en met 10.
Op deze mat is een slang met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn de cijfers 51 t/m 100 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 100.
Op deze mat zijn de cijfers 1 t/m 50 te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 50.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen en wat daar te zien is.
Op deze mat zijn verschillende zomerplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de zomer.
Op deze mat zijn verschillende lenteplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de lente.
Op deze mat zijn verschillende herfstplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de herfst.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen, wat daar te zien is, en wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Op deze mat is een tuin te zien met versiering voor Pasen. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij Pasen horen.
Op deze mat is een tafel te zien met allemaal lekkernijen en versiering die horen bij het Suikerfeest. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van eigenschappen die bij het Suikerfeest horen.
Op deze mat zijn verschillende iconen met dezelfde beginletter te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende iconen.
Op deze mat zijn verschillende letters in vakken te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen, benoemen en spellen van woorden met de ei en ij.
Op deze mat is een veld met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van letters en het maken en spellen van woorden.
Op deze mat is een slang met letters te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de letters.
Op deze mat is steeds een lijn te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het volgen van een pad.
Op deze mat zijn verschillende kleurplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van kleuren.
Op deze mat zijn verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de dieren.
Op deze mat zijn delen van verschillende dieren te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van dieren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende kleuren en vormen gespiegeld van elkaar te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de basisvormen en -kleuren.
Op deze mat zijn verschillende cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het tellen tot en met 10.
Op deze mat is een hinkelpad met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat is een slang met cijfers te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de cijfers tot en met 10.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen en wat daar te zien is.
Op deze mat zijn verschillende zomerplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de zomer.
Op deze mat zijn verschillende lenteplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de lente.
Op deze mat zijn verschillende herfstplaten te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van de eigenschappen die horen bij de herfst.
Op deze mat zijn verschillende platen te zien. Door spelletjes te spelen, met elkaar te praten en vragen te stellen oefenen de kinderen met het herkennen en benoemen van verschillende omgevingen, wat daar te zien is, en wat er gebeurd zou kunnen zijn.